handla.blogg.se

Räkningarna är betalda

Publicerad 2012-09-26 15:00:49 i Allmänt,

Nu är räkningarna betalda! Vad konstigt det känns att betala in så mycket pengar på skulder och må så jävla bra! Det känns ovant att gilla att betala in räkningarna faktiskt :) Jag kommer att ha 900,-/vecka att röra mig med.
 
Idag köpte jag ett par skor till till grabben. I varje veckobrev från skolan står det att dom ska ha med sig inneskor men pengarna har inte funnits så därför prioriterade jag det med den här veckan. 99,- kostade dom så det är ingen större summa. Till nästa helg ska han på kalas så då måste jag köpa en present också. Sen behöver jag börja att handla lite saker till jäntans födelsedag. Tårtdekorationer och såna saker. Inga stora saker men visst, det kostar en del... Men hon ska inte behöva missa sin tårta bara för att jag valt att spara just när hon fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela