handla.blogg.se

Sugen

Publicerad 2012-09-19 14:49:54 i Allmänt,

Var in till stan och jobbade. Skulle passa på att kolla på fleecejackor till ungarna då jag funderar på att köpa dom innan helgen då dom ska till sin pappa och nu är det lite svalt ute och jag vill inte att dom ska behöva känna att dom inte har kläder för väder med sig. Vad mycket fint det fanns att köpa. Helt galet. Det var nästan så jag vart sugen att skita i min skuldplan och bara shoppa loss men jag stålsatte mig och beslöt mig för att gå hem och invänta samtalet från exet om dom ens behöver fleecetröjor i helgen. Känner han att det behövs får jag åka och köpa dom i morgon, det är ju ingen jättekostnad och dom ska ju ändå köpas!
 
Dagens utgifter: Latte på 7 Eleven 27,-
 
Det är farligt att ha en 7 Eleven i en fastighet. Jag älskar deras latte och när jag är i huset är det svårt att låta bli. Men jag har så det räcker ändå för resten av veckan :)
 
I kväll blir det kokt torsk med äggsås och kokt potatis.
 
Torskblocket kostade mig 25,- och jag använder halva till mig och barnen. Såsen gör jag på buljongen från fiskkoket, lite smör och mjöl och så tänkte jag ta två ägg. Sen kokar jag väl en 6 potatisar och lite morötter till det.
 
Så i runda slängar blir det väl ungefär 22,- för en nyttig och bra middag till oss tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela