handla.blogg.se

Vår dag

Publicerad 2012-09-30 10:41:56 i Allmänt,

I dag ska vi hem till syrran och hennes man och käka lunch och sen ska dom/svågern ta sonen och gå på mässa. Jag och dottern ska in till stan tänkte jag, eller om syrran inte följer med på mässan så får vi se vad som händer. Jag ska gå runt på varenda H&M jag kan hitta och se om jag kan hitta just en sån fleece som sonen vill ha så jag kan byta den jag hade köpt. Vi får väl se, det är sista rycket nu, sen får han nöja sig med den han fick.
 
Jag har insett att just nu behöver jag verklilgen inte köpa någonting alls. Ungarnas vintergarderober är klara (insåg när dottern kastade ut alla mössor och vantar att sonen också har vintermössa från förra året). Jag skulle vilja köpa lite fler byxor till dom bägge två men det behöver dom inte riktigt just nu så det får vara.
 
På vägen hem ska jag köpa en liter mjölk och kattsand för den sjätte litern mjölk den här veckan börjar ta slut och det stinker här hemma. Ska försöka ta mig råd att köpa den vanliga kattsanden snart för jäklar vad den jag har nu luktar. Jag förstår varför den är så billig, det jag inte förstår är hur f*n vi kunde ha den i flera år, det måste ju ha luktat här hemma men att vi inte kände det längre. Äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela