handla.blogg.se

Vinterskor

Publicerad 2012-09-27 14:39:40 i Allmänt,

Mitt ex ringde nyss. Han jobbar i sportbutik och dom hade rensat på skolagret. Han frågade efter ungarnas storlekar för dom hade en massa av förra årets skor som dom skulle sälja ut och jag hade första tjing. Lyckan var total när han sa att han hade ett par ECCO vinterkängor i dotterns storlek! Jag skulle få dom för 50,-! Det är ju verkligen ingenting för ett par sprillans nya ECCO! Jag hade tänkt köpa Viking från hans jobb och med hans rabatt skulle dom kosta 450,- så nu blev det ju en ganska saftig slant mindre! Ingen är gladare än jag! Jag måste åka och byta grabbens skor också, får göra det innan jag hämtar knoddarna idag :) Grabben fick också två par skor, tyvärr fanns inga vinterkängor i hans storlek men väl 2 par andra skor för 50,-/styck.
 
Jag älskar att fynda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela