handla.blogg.se

Billig helg

Publicerad 2013-04-22 19:17:11 i Allmänt,

Helgen har varit billig. Jag åkte uut till Matte och tog med mig mat så vi inte handlade något ute som vi annars brukar. Igår köpte jag ingenting alls så jag är nöjd!
 
Idag gick det dock åt 380,- då bägge ungarna blev klippta. Men det var verkligen på tiden! Grabben klipptes i november (20 november för att vara med exakt, minns det för det var dagen innan min födelsedag, dagen då jag fick veta att vi alla hade löss för första gången ;)). Dottern vart klippt innan det så det var verkligen på tiden!
 
Den här helgen blir annorlunda. Då tar jag ungarna och åker på en minisemester. Det går väl åt 1000,- på bensin ungefär men maten lär vara gratis. Vad vi ska göra vill jag inte skriva än då min käre son är galet nyfiken på vad vi ska hitta på och har satt på snokglasögonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela