handla.blogg.se

Dagens

Publicerad 2013-04-02 16:05:59 i Allmänt,

Frukostmacka 20,- (glömde bort att ta med mig en macka efter påsken)
Latte 27,-
Ica 75,- (mjölk, kokt skinka, yoghurt och flingor)
 
Nu ska jag inte behöva köpa något mer den här veckan. Eller sån är planen iaf. Eller vänta, pålägg kommer jag att behöva köpa. Jag är så förbannat trött hela tiden och har kommit fram att det med största sannolikhet beror på att jag äter för dåligt helt enkelt. Jag får i mig för dåligt med energi eller så får jag i mig för mycket av fel mat och då blir jag helt galet trött. Påsken är ju inte direkt känd för att vara sockerfri ;)
 
Nu ska jag ta och göra mig en frukostmacka direkt så jag inte glömmer det imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela