handla.blogg.se

En utmaning!

Publicerad 2013-04-24 10:24:18 i Allmänt,

Jag har bestämt mig för att jag ska utmana mig själv lite. När vi tidigare har åkt dit vi ska i morgon så har vi alltid stannat på vägen och ätit. Det har kostat massor med mat och dricka. Den här gången blir det annat! Jag ska göra pastasallad att ta med och så har jag köpt chips (fanns för 5,- påsen på Ö&B för att dom snart går ut) och lite rån. Sen blir det saft till ungarna och jag kommer att ta med vatten till mig. Jag har bestämt att resan ner inte får kosta en krona förutom bensinen. Medtagen mat är oftast godare ändå tycker jag!
 
Nu kommer jag att berätta vart vi ska då sonen inte snokar så mycket då han nog insett att det är roligare att bli överraskad. Vi ska åka och hälsa på mitt ex föräldrar och brorsa i Trollhättan. Det är nästan ett år sen barnen sist träffade sin farmor och farfar och jag kände att det var på tiden att dom fick träffas igen så jag kollade av med exet om det var okej och ordnade det hela med exets föräldrar (vi har inte träffats sen sommaren -10 så det ska bli kul). Vi kommer att bo hemma hos hans föräldrar och kanske någon natt hos brorsan. Jag får se om jag kanske tar en dagstur själv till Stenungsund och hälsar på min telefonförsäljare som flyttat dit, vilken överraskning det skulle vara för honom, hans stalker kommer och stalkar där också, haha!
 
Nu ska jag åka och tanka upp bilen och sen ska jag åka hitta en parkering där och gå och göra nya naglar. Jag hoppas verkligen att hon är bra för jag orkar inte behöva göra om dom fort igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela