handla.blogg.se

Fysiskt och psykiskt utmattad

Publicerad 2013-04-10 19:23:42 i Allmänt,

Idag är jag helt slut, på alla sätt! Gym och psykoterapi på samma dag tar på en.
 
Hur som så har dagen sett ut som följer när det kommer till ekonomin:
 
Leverpastej, champinjoner och gurka 25,-
 
Parkering 20,-
 
Dagens summa 45,-
 
Veckans summa: 189,38,-
 
Jag skulle göra köttfärscrepes till middag idag men det fanns bara så det räckte till oss tre. Nu var det APT i skolan och jag fick akut ta med mig en kompis till grabben hem. Därav champinjonerna. Jag hade tack och lov några pannkakor extra från i måndags så jag gjorde helt enkelt champinjonstuvning och så åt jag det. Nu hade det räckt ändå då min underbara sster tog ungarna medan jag var hos läkaren och hade bjudit dom på smoothies och blåbärspaj så dom var rätt mätta. Men det visste jag ju inte innan direkt :)
 
Imorgon ska jag åka till Svanströms och förhoppningsvis köpa papper. Dom hade kartonger med kopieringspapper jättebilligt så jag hoppas kunna köpa in fra såna lådor, detta är ju dock inget som jag betalar själv utan det är ju firmaprylar. Annars har jag inget planerat så jag hoppas på en nolldag.
 
I helgen blir det bio för oss alla. M kommer med han med, det blir nog kul, ungarna är glada iaf! Vi ska se Croddarna eller vad den heter. Det kostar ju en helt galen summa men det får bli så, ibland måste man lyxa :)

Kommentarer

Postat av: Linthe

Publicerad 2013-04-12 18:22:17

Ett tips är att ta med eget snacks å dricka, kan bli betydligt billigare än att köpa på bion.

Svar: Jag har tänkt tanken men insåg att det är en så stor grej för barnen att få köpa det så jag tar den kostnaden, däremot kommer jag ta med till mig själv för jag måste inte ha nått därifrån :)
Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela