handla.blogg.se

Hamburgare

Publicerad 2013-04-18 14:39:23 i Allmänt,

Idag blir det hamburgare och pommes. Allt är plockat ur kyl och frys så det blir noll kronor idag. Snart blir det till att hämta jäntan och sen hem och laga mat. Den vanliga fredagsmiddagen fast det är torsdag iom att ungarna ska till pappa i morgon. Hamburgare är inte direkt min favorit, jag kan knappt säga att jag gillar det faktiskt men det är grabbens favorit och ibland måste ju även han få sin favorit!
 
Idag har jag suttit på nätet och letat efter regnkläder till sonen och jag hittar verkligen inget. Har kollat Team Sportia där jag hoppades dom hade något där då deras pappa jobbar där och således får en väldigt bra rabatt. Men ett regnställ där kostade ju närmare 1 200,- och kan jag hitta något billigare gör jag gärna det, han har en viss benägenhet att äta kläder och skor om man säger så... Just nunär man tittar ut och regnet öser ner känner man ju att det verkligen finns ett behov av regnkläder, han lär vara blöt i eftermiddag när han kommer hem... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela