handla.blogg.se

Hemma igen!

Publicerad 2013-04-28 19:12:39 i Allmänt,

Nnu sitter jag nedsjunken i soffan efter att ha kört hem från Trollhättan. Rekordtid på vägen ner och ett ännu bättre rekord på vägen upp :) Vi har haft det mysigt och blivit ordentligt bortskämda av exsvärföräldrarna. Barnen mest förstås för jag klarar av att ta hand om mig själv ;)
 
Resan blev lite försenad då Matte blev skadad på jobbet så jag var tvungen att hämta honom på akuten och köra hem honom innan vi åkte. Men vi kom bara iväg en timma försent och körde ner på 5 timmar (hem på 4.40) så det gick bra ändå. Sen hade farfar stått och stekt plättar i tre timmar så middagen var ju serverad är vi kom fram :)
 
Hur som helst så mår han bättre nu men det var illa och jag trodde att han skulle förlora synen på ena ögat men tack och lov var det inte fullt så illa! Jag hade helst velat vara hemma och rå om honom hela helgen men jag åker till honom på tisdag och myser istället.
 
Så vad har helgen kostat? Ungefär 300,- för mat och godis och 129,- på systemet. Bensinen kostade mig ungefär 900,- men det är pengar som ska tas från semesterkontot. Nu ska jag sätta mig och betala månadens räkningar, månadens tråkigaste, blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela