handla.blogg.se

Idag

Publicerad 2013-04-16 06:45:02 i Allmänt,

Idag blir det jobba, sen gym och sen städa hemma. Vägde mig i morse och insåg att jag slappat lite väl mycket så nu är det slut med dumheterna och gym och bättre mat here I come! Jag ska förbi COOP och handla lite inför veckan också. Lite falukorv, pasta och mjölk. Ska se till att hålla mig till det (om jag inte får tag i något på halva priset dvs), inget slöseri här inte!
 
Jag bevisar för mig själv för jämnan att jag inte behöver handla en massa hela tiden men när jag snålar som nu känner jag att jag överdriver åt fel håll. När jag inte har pålägg till mackorna för att jag inte vill lägga pengar på att köpa skinka och ost tex. Jag måste hitta den gyllene vägen i mitten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela