handla.blogg.se

Ingen nolla

Publicerad 2013-04-09 17:42:47 i Allmänt,

Gick ut från gymmet efter ett dubbelt så hårt träningspass än det vanliga. Skulle åka hem och äta pannkakor för det var det som fanns i kylen. Tror ni att det kändes lockande att äta nått så onyttigt som pannkakor när man precis pressat sin kropp till det yttersta. Hela tiden är jag stod på maskinerna så tittade jag på COOPs extrapriser (COOP ligger mittemot gymmet). Jag gick in och köpte tre saker:
 
Avokado 9.90,-
Broccoli 6.90,-
Tomat 5,37,-
 
Summa 22,17,-
 
Jag gjorde en supergod sallad när jag kom hem.
 
Riven morot, äpple, avokado, gurka, tomat, keso, tomfisk, lite salladskrydda och slutligen lite kallpressad rapsolja på toppe. Supergott och attans så nyttigt om man jämför med pannkakor. Broccolin hade jag tänkt ha med men det vart helt enkelt för mycket mat för mig...
 
När grabben kommit hem från skolan satte jag honom på hans cykel och så cyklade han ner till dagis och jag powerwalkade/sprang efter. Sen tog vi oss hemåt hla gänget och käkade middag.
 
Köttfärssås, pasta och morot- och äppelsallad. Även det jättegott, ungarna åt som små monster, det är jag inte  van vid men blir lika glad varje gång :)
 
Det här börjar likna en matblogg känner jag ;)
 
Summa för veckan: 144,38,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela