handla.blogg.se

Inget

Publicerad 2013-04-30 15:03:10 i Allmänt,

Idag har jag handlat för 0,- och det kommer jag att hålla resten av dagen. Jag hade tänkt köpa chilisås för det hade jag ingen hemma men jag leker lite med grejerna jag har hemma istället. Har jag otur blir det pizza till middag ;) (och nej, jag skojar bara, jag ska inte handla nått).
 
Veckans utmaning är att inte handla något mer. Eller jag säger fram tom fredag för i helgen ska jag umgås med Matte och då blir det lätt någon måltid ute. Men just nu har varken jag eller han pengar egentligen så jag ska lobba för att vi låter bli och lagar mat själva istället :)
 
Jag är nöjd för varje dag jag nollar. Jag vet att jag småhandlar alldeles för mycket och för varje dag jag kan låta bli det är jag nöjd :) Även om jag inte piskar mig själv ifall jag handlar ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela