handla.blogg.se

Intressant start på helgen...

Publicerad 2013-04-12 18:30:00 i Allmänt,

Fick ett akutjobb så efter jag fixat det, hämtat jäntan och slutligen klev innaför dörren såg jag fakturan från 3. Öppnade den glad i hågen då jag inte trodde den skulle vara på mer än 400,-. Tror ni att jag nästan fick en hjärtattack när den var på 6 931 kronor! Jag höll på riktigt på att skita ner mig... Trodde att sonen suttit och laddat hem nått på telefonen eller nått. Men inser att det var dom som gjort fel och deras kundtjänst är grym så nu är det ordnat och fakturan ligger på endast 279,- känns lite mer överkomligt... :) Det var sista fakturan från dom, nu ligger abonnemanget hos firman.
 
Räkningen på telefonnummerflytt och återstående tid på det gamla abonnemanget kom idag. 400,- billigare än jag räknat med (400,- mindre än priset jag fått av dom), jag känner att jag har lite flyt just nu :)
 
Jag har börjat fundera på något jag aldrig trodde faktiskt. Jag ska säga upp mina Bingolotter. Inte för pengarnas skulol men för att sonen tröttnat och det var för hans skulle jag köpte dom. Det var hans och mitt nöje men nu när han inte vill spela köper jag hellre en lott direkt i affären om det är någongång jag faktiskt vill spela. Men det tar emot lite då jag prenumererat i flera år och samlat på mig massor med poäng so jag inte får igen om jag säger upp det, inte för att jag vunnit nått där dom poängen räknas men ändå..
 
Middag idag blev nuggets med sötsur sås. Jag köpte ananaskross, jag hade tänkt att använda den jag hade faktiskt men så kom det där jobbet in och förstörde hela min eftermiddag (dessutom var det bara slöseri med tid där han som ringde tom bad om ursäkt för att han ringde dit mig, att visa en hiss för en hisskille är ganska idiotiskt och framförallt väldigt pinsamt faktiskt) och jag blev stressad och rusade ner till Ica. Men maten gick hem, ungarna åt så det sprutade ur öronen på dom, det gillas :)
 
Krossad ananas 21,90,-
 
Veckans summa: 211,28,-
 
Jag tycker jag har skött mig bra den här veckan ändå! Mindre än så kan jag nog inte komma undan med... Men i morgon förstör jag allt då vi ska på bio och det lär ju kosta... Men vi kan ju låtsas att veckan tar slut nu :)
 
Jag hoppas bara att Mattes bil funkar i morgon så vi slipper åka och hämta honom, min grabb tycker dock att hans bil ska typ brinna upp så vi måste hämta honom så han får kolla in i vapenskåpet och titta på alla pistoler ;) Jaja, vi får väl se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela