handla.blogg.se

Kläder

Publicerad 2013-04-18 07:05:43 i Allmänt,

Jag har, trots att jag inte har redovisat det här, fortsatt att skriva upp vad jag gör av med på kläder. Det har jag gjort sen i september. Nu har det gått åtta månader och så här ser det ut!
 
Jag: 5 213,-
Grabben: 2 186,50,-
Tösen: 2 291,50,-
 
Anledningen till min höga kostnad är bl. a. mina skor jag handlat i vinter. Vinterskorna som jag var tvungen att köpa för att dom jag hade köpt gick sönder direkt. Mina träningsskor kostade 750,- och sen mina favoritskor, mina stövlar, som kostade 600,- Men dom använder jag hela tiden och jag älskar dom så dom var nog mitt bästa köp ever! Killen älskar dom och vad dom gör för min rumpa ;)
 
Jag handlar ju ingenting till mig just nu men tyvärr så måste jag handla nu. Min svåger fyller 40 och ska ha fest och jag vill inte ha jeans och det är allt jag äger. Jeansen jag köpte kostar just nu 99,- på Cubus och finns i massor med färger så jag ska se om jag kan hitta någon fin färg jag kan ha då. Och så en billig top till det också. Jag vill ju inte köpa nya kläder nu egentligen eftersom jag troligen ska operera mig i höst men å andra sidan så är det ju vissa saker jag vill ha. Jag kan inte gärna gå runt i långbyxor hela sommaren och förra årets shorts är för stora (det var dom redan i slutet av förra sommaren) så det måste jag köpa.
 
Grabben behöver nya regnkläder, det får jag inte glömma. Jag måste upp på vinden och leta fram vår- och sommarkläder och kolla om det finns allt som behövs eller om grabben behöver en ny jacka (dottern kan säkert ha förra årets jacka tack och lov). Jag har allt i ytterkläder jag behöver, vår/höstjacka köpte jag i höstas, sen har jag min skinnjacka och min jeansjacka, det räcker mer än väl!
 
Idag blir det jobba, tvätta och så ska jag se om jag kan hinna till gymmet på nått sätt också. Lycka till med det känner jag men nu är jag peppad som satan :) Jag vill trimma i ordning mig lite till svågerns fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela