handla.blogg.se

Lagat mat

Publicerad 2013-04-07 17:10:09 i Allmänt,

Så nu är jag klar efter att ha stått vid spisen i två timmar och lagat mat inför veckan. Insåg att maten blir väldigt enformig i veckan men det får bli så. Jag har stekt pannkakor, gjort köttfärssås och gjort pannbiff. En dag gör jag crepes på en del av pannkakorna och köttfärssås. Pannbiff fick det bli en dag eftersom det jag gjorde till idag blev så mycket så det räckte till en m¨ltid till oss alla också så då fick det bli så.
 
Dagens lunch! Dumplings, wokade grönsaker med nudlar.
 
Köttfärssås, pannkakor och pannbiff, i den lilla lådan ligger pannkakorna till crepesen. Skönt att ha alla vardagsmåltiderna klara!
 
Som jag trodde så har dagen kostat mig 0,- allt till maten hade jag hemma och jag har inte gått in i en affär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela