handla.blogg.se

Månadshandla

Publicerad 2013-04-24 06:17:53 i Allmänt,

Idag ska jag jobba, åka och göra nya naglar (igen, dom ramlar av som fan och jag håller på att bli galen, så jag får helt enkelt göra nya fortare dern här gången) och sen ska jag storhandla för den här månaden. Jag var och fixade med lönen igår så jag slapp ta det i morgon innan vi ska sticka på vår minisemester så jag passar på att dra och storhandla också så allt finns hemma när jag kommer hem.
Den här månaden hoppas jag kommer att bli billig. Jag tycker att jag har det mesta men troligen drar det ifrån som vanligt...
 
Igår var jag en snäll flickvän. Var in på Ö&B och köpte lite snacks inför bilresan (som kommer ta 6 timmar ungefär) då köpte jag en liten chokladkaka med Miranda nallen på och så skickade jag den till Matte. Han har sitt svåra IPSC-prov på fredag så jag ska säga till honom att kolla brevlådan innan han åker till provet på fredag så hoppas jag den ska ligga där. Jag förlitade mig helt på att han skulle ha fullt upp och inte kolla i brevlådan innan dess, får se om min plan lyckas... Den kostade väl runt 14,- tror jag, frakten gick på 24,- tror jag. Kändes ju lite dumt att frakten blev dyrare :D
 
Nej, dags att sätta sig och skriva inköpslista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela