handla.blogg.se

Nya naglar

Publicerad 2013-04-15 18:52:16 i Allmänt,

Nu har jag äntligen gjort nya naglar! Nu ska min nagelteknolog flytta sin verksamhet så nu måste jag hitta någon ny, jättejobbigt då jag inte vet om jag kommer att hitta någon som är så billig som hon. Å andra sidan var jag inte helt nöjd med henne så det är väl dags att gå vidare nu...
 
 
Trots att jag behövde två nya tippar då två naglar hade gått av så behövde jag inte betala mer än 400,- så hon är så snäll. Sen köpte jag ett klarlack för mitt lack var gammalt och började bli tjockt så det knappt gick att använda längre. Det kostade 40,-
 
Sen köpte jag lite mat för jag v ar vrålhungrig och orkade inte laga mat så där gick det 58,- Så nu är jag nöjd med mina naglar igen, eller iaf nöjdare än innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela