handla.blogg.se

Påsken är över

Publicerad 2013-04-01 08:40:32 i Allmänt,

Glad påsk till er alla! Nu är påsken över och det är rätt skönt enligt mig. Kollade igenom kylskåpet och insåg att det fanns massor med mjölk så idag blir det pannkaka eller ugnspannkaka, det får vi se vilket ungarna väljer. Jag har tagit ett beslut att den här veckan inte handla något förutom mat och det ska bara handlas absolut minnimum med mat. Jag funderar på att ta ut 500,- och sen inte använda mer än så! Eller jo, jag ska köpa några plastburkar på Panduro till glittret jag ska ha till naglarna. Men det får ingå i dom 500,- Jag är sugen på en ny utmaning helt enkelt ;) Jag måste nästan utmana mig själv för att kunna hålla i pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela