handla.blogg.se

Dyrt med hjälpreda...

Publicerad 2013-08-08 18:13:27 i Allmänt,

Idag fick sonen följa med till jobbet, han har tjatat länge och nu sa jag ja och jobbade som en gnu i början på veckan för att inte ha så mycket att göra idag för allt tar sån tid när han är med ;)
 
Så vart det dags för lunch. Det vart enkelt. Korv med bröd och en dricka var på 7 Eleven. 60,- gick det kalaset på. Sen hade jag lovat en glass på glassbutiken Stikki Nikki som har öppnat i en av mina fastigheter. Det kalaset gick på 65,- för min och hans glass. Värt varenda krona då glassen är UNDERBAR! Så mycket bär i sonens bärsorbet att han vart alldeles blå om tungan :)
 
Jag köpte mig en latte också. Vart så trött mitt på dagen och behövde liite koffein. 28,- men det kan jag ju knappast skylla på sonen för ;)
 
Sen handlade vi på COOP och då tog han ut sin lön i CD-skivor. Två stycken hårdrocksskivor kom han hem med. Mammas pojke som vet vad riktig musik är ;) Det var ta 2 för 99,- så det var överkomligt men med tanke på att han kostade mig några kronor idag är jag glad att sommarlovet snart är slut så han inte följer med fler gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela