handla.blogg.se

En ny utgift

Publicerad 2013-08-27 20:29:31 i Allmänt,

Sonen är anmäld till en gitarrkurs (grattis grannar, nu ska han öva ;)). Den kostar 900,- och fakturan kommer inom två månader. Så nu blir det att hålla igen lite och lägga undan lite extra. Inte för att det blir några problem att betala, det är bara att lägga lite mindre på sparandet. Men varför göra det om jag kan spara några kronor varje månad?
 
Han satt och fnissade när ag berättade att alla tjejer (okej, kanske inte alla) älskar killar som spelar gitarr så det ska han satsa på. Jag älskar när Matte spelar och sjunger för mig, det är galet läckert tycker jag! Jag älskar att han alltid spelar för mig när jag lagar mat, det blir så mycket roligare att laga mat då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela