handla.blogg.se

Följetången

Publicerad 2013-08-06 17:24:24 i Allmänt,

Följetången med min diskmaskin verkar närma sig sitt slut nu. Igår pratade jag med "min" rörkille. Han ville inte hjälpa mig då en bänkdiskmaskin ska stå på bänken och inte klarar av att pumpa vattnet uppåt. Jag tyckte ju detta var lite konstigt eftersom det tom finns en bild i instruktionen på en maskin som står under diskhon.
 
Så jag ringde Electrolux och frågade deras kundkontakt och det var absolut inga problem att ha den i skåpet. Vissa äldre modeller funkar inte att ha under avloppet men den här var det absolut inga problem med. Så jag sa det idag när han ringde mig angående ett annat ärende. Så förhoppningsvis kommer han att komma innan veckan är slut och koppla in den. Förstår ni hur lycklig jag är :) Vi får väl se vad kalaset går på men det lär ju inte bli alltför dyrt. Eftersom jag bor i hyresrätt kan jag ju inte ta några rot-avdrag men det lär inte bli så dyrt ändå, hoppas jag :)
 
Jag har insett hur bra det är för mig att skriva upp vad jag handlar. Jag vill inte behöva skriva något så jag handlar väldigt lite ;) Det kommer att bli mer på sparkontot den här månaden än jag hade räknat med från början. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela