handla.blogg.se

Gratis lunch

Publicerad 2013-08-26 17:48:32 i Allmänt,

Idag blev det lunch på stan. Tänkte köpa mig en sallad i en salladsbar i en av mina fastigheter. Väl därinne så sa han att jag fick den gratis och att ja kunde komma in när jag ville och hämta en sallad. Jag är ju dock sån att jag inte gillar att få en massa saker gratis. Hans överlevnad går ju ut på att folk handlar så då vill jag inte snylta men ja, jag kommer att hämta en sallad någongång då och då. Bara för att dom är så rackarns fina och goda! Den räckte till både lunch och middag för min del, perfekt!
 
I helgen gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Något jag planerat att göra men som jag vart för snål för. Köpte mig ett par riktigt schyssta jeans! Jag och älsklingen gick in i en jeansbutik som ligger väldigt avigt till men som jag sett ligga där sen jag var liten. Dom hade rea så Matte skulle kolla. Väl där provade jag också några byxor som var på rea men dom satt inget bra. Jag och kvinnan i butiken började att prata och jag förklarade att jag hade så mycket hud på mage och lår och att det var svårt att hitta byxor. Hon tittade snabbt på mig och sa: Lee Scarlett ska du ha. Dom kommer sitta perfekt på dig!
 
Jag provade fast jag inte alls skulle köpa och ja, hon hade rätt, dom satt perfekt på mig. Dom var nedsatta från 999,- till 799,- så jag tog dom. Jag skulle inte alls ha några byxor men dom var perfekta. För första gången någonsin behövde jag inte sy eller vika upp byxorna! Bara det gör det värt det! Matte har nog sagt att min häck är galet snygg ungefär 100 ggr sen i lördags så jag gissar att dom sitter rätt bra över ändan :) Hon sa åt mig att påminna henne om mig nästa gång jag var inne så skulle jag få rabatt om jag ville köpa ett par till till ordinarie pris. Hon tyckte det var så roligt för jag blev så himla glad över hur byxorna satt! Och ja, det är klart att det är ett försäljningsknep, det förstår jag med. Men försök att få till den dealen på JC...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela