handla.blogg.se

Present

Publicerad 2013-08-09 08:01:37 i Allmänt,

I morgon firar jag och älsklingen 6 månader. Vi är inte mycket för att fira sånt men nu var det 6 månader, vi skulle faktiskt vara barnlediga så då blir det lite god mat ute iaf. Han ringde mig i onsdags förmiddag för att säga att vi inte skulle köpa något. Jättebra tyckte jag. Igår ringde han igen. Eh, jo, alltså jag har köpt en present till dig. Jag vet att vi inte skulle det men nu har jag gjort det. Så idag ska jag köpa något jag med. Jag vet vad jag ska köpa, det ligger visserligen lite över vår budget men han är svår att köpa till så när jag kommer på något köper jag det! Men han är värd det, det är något han verkligen behöver dessutom!
 
Jag tar med mig middagsmaten till honom. Jag fick tag i rostbiff (inte kallskuren utan i skivor som vanlig biff typ) igår på halva priset. Så 35,- för två ordentliga biffar. Vi har bägge tjatat om hur gott det skulle vara med lite nötkött så det passar oss perfekt. Jag vet inte vad vi ska ha till bara. Jag får komma på något att ta med mig. Han bor ju på landet så det gäller att man har allt med sig för man åker inte bara och köper något man missat... Bra iofs då man sparar lite pengar på att vara där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela