handla.blogg.se

Skolstart

Publicerad 2013-08-14 06:11:23 i Allmänt,

Igår var sonens skola stängd för planering så när jag kom hem från jobbet så drog vi och handlade en ny skolväska till honom. Han ville inte längre ha sin väska med Star Wars på, vilket jag kan förstå då han börjar trean i år, ingen gillar star wars längre.
 
Vi gick runt i varenda affär och hittade tillslut en väska på Stadium för 199,- och en gympapåse för 49,- Han valde en av dom billigaste väskorna vi hittade, han fick välja vilken han ville men tyckte den här var snyggast och skönast.
 
Hans pappa klagade på att dom hade det dåligt med byxor hos dom så jag köpte två par joggisar till honom på Intersports Lagershop för 50,-/st köpte ett par i 160 till mig också som jag ska ha hos hjärtat, jag håller på att ta över hans hem och tar med mig mer och mer grejer dit ;)
 
Lunch fick han också, jag tog en dag utan syrran och lyxade llite extra, även grabben kan behöva extra mammatid ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela