handla.blogg.se

Sprack

Publicerad 2013-08-01 05:56:02 i Allmänt,

Jag var tvungen att köpa lunch ute igår. Min plan var att hinna hem till lunch men två extraarbeten på förmiddagen förstörde det. Jag hann inte hem och vid 12 var jag så hungrig så jag höll på att gå under, då hade jag inte ätit sen 6 på morgonen. Ibland blir det så med mitt jobb. Det blev schnitzel som kostade 89,-
 
Jag fick ränna stan runt efter en Guldfyndsbutik efter maten. Mattes mamma fyller år på söndag och vi skulle ha med en present. Matte ringde mig igår morse och bad mig köpa ett presentkort för han kunde inte komma ifrån. Jag skulle gjort det på fredag egentligen men så kom jag på att jag troligen ska vara barnvakt då och att släpa en nioåring och två treåringar runt Skärholmen sker inte.
 
På lördag ska sonen med min min syrra med make till Birka och jag och dottern ska troligen hem till Matte och plocka äpplen och sen göra en tårta till hans mamma som vi ska ha med oss.
 
Jag har suttit och kollat på bil igår. Jag längtar till nästa helg då vi ska ut och kolla på bil. Bara bilskatten kommer skönka massor om jag köper en mindre bil, och soppan, vilken skillnad det kommer att bli. Men men, det är ingen brådska, jag kommer inte att impulsköpa en bil direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela