handla.blogg.se

Stenhård

Publicerad 2013-08-12 19:49:38 i Allmänt,

Jag är stenhård med mig själv nu. Jag sparar inga kvitton men däremot så betalar jag allt med kortet så jag kan gå tillbaka och jag skriver upp allt dag för dag för att på så sätt lättare kunna hålla koll. Nu går det inte åt så mycket pengar vilket jag är väldigt glad över. Varför göra av med pengar om man inte måste?
 
Idag fick jag tag i billiga ägg, majs och lite annat. Precis vad jag behöver då allt började sina här hemma. Körde hem min syster från sjukhuset idag och fick med mig en bit av deras surdeg så i morgon bitt ska jag väcka den till liv så jag kan baka ett bröd i morgon kväll. Jag hoppas att jag kan få tummen ur och baka bröd sen, det blir ju så mycket godare! Matte är också väldigt sugen på att börja baka. Så jag ska dela surdegen sen och ställa en bit hos honom, sen gäller det bara att få honom att sköta om den och mata den också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela