handla.blogg.se

TiVo

Publicerad 2013-08-31 08:33:29 i Allmänt,

För 30,- extra i månaden kan jag få TiVo hemma. Så igår fixade jag det. Visst boxen kostar en slant men det finns spenderpengar till det så det är inga problem! I mitten på nästa vecka kommer boxen och jag som TV-beroende kommer bli galen gissar jag. Matte är avis till max, han vill också ha. Men han fick en ny bil så han får vara nöjd med den så får jag vara nöjd med min nya box istället för ny bil. Och det är jag!
 
Nu sitter säkert flera av er och undrar vad jag pysslar med. Varför köpa ännu en ny TV-box när den gamla funkar? För att jag vill, nej, jag behöver den inte men jag har väntat i flera år på att den här tekniken ska komma till Sverige och nu när den är här ska jag ha den, så enkelt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela