handla.blogg.se

Vad har hänt?

Publicerad 2013-08-28 06:22:00 i Allmänt,

Helt plötsligt känns det som om allt ändrats för mig. Jag vill spara mer, leva enklare, bli stoltare över vad jag presterar och helt enkelt må bättre!
 
Jag har aldrig varit stolt över mitt jobb. Jag har alltiod kännt att det är pinsamt att jag jobbar i familjeföretaget, att jag liksom bara flöt in på ett jobb, att jag inte behövt kämpa. Helt plötsligt känner jag tvärtom. Jag är stolt över att få ta över det min pappa jobbat upp sen sextiotalet. Jag måste kämpa mer, bli stoltare, känna att det är värt att kämpa för!
 
Jag har haft stora planer, dom har jag minskat, ett steg i taget!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-08-30 10:52:44

Klart att du ska känna dig stolt! Att må bra är viktigt så satsa på saker som få dig att göra det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela