handla.blogg.se

Wiie!

Publicerad 2013-08-14 19:09:54 i Allmänt,

Nu har jag diskat första gången i maskinen! Rörisen ringde när jag satt och gjorde naglar, tur som var sonen hemma från skolan då det var planeringsdag och hela skolan var stängd så han kunde släppa in rörisen. Självklart gick allt som kunde gå fel, fel men tillslut fick han ihop det och nu är den igång och funkar bra. Diskar så rent och fint så :) Jag är så nöjd så ni kan inte ana!
 
Så dagens inköp vart maskintabletter, 80 st för 108,- Så nu kommer jag att kunna diska ett par månader utan att behöva tänka på nya tabletter :)

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-08-15 20:12:24

Du delar tabletterna på mitten också va? Det gör jag, har en större men inte fullstor diskmaskin. Bara att bryta av dem så räcker de dubbelt så länge.

Svar: Just nu köpte jag såna tabletter som det är någon vätska i så det går inte att dela dom, får se vad det blir för tabletter nästa gång, ska tänka på det om ungefär 3 månader när jag köper nya :)
Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela