handla.blogg.se

Ahh jag sliter mitt hår!

Publicerad 2013-02-24 09:09:40 i Allmänt,

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra! Ska jag köpa sängen eller inte? Jag vill ha den men jag blir lite snål faktiskt. Ska jag vänta någon månad och kunna lägga till några tusen och köpa en dyrare säng? Men det känns mest som att jag tänker så bara för att man "ska" ha en dyr säng och en säng för 3000,- från Jysk inte duger. Jag vet ju att den duger helt perfekt egentligen... Äh det löser sig, priset går inte ut förrän nästa söndag så jag har tid på mig att fundera!
 
Idag ska vi åka och kolla å en TV till M. Vi hittade en på Media Markt igår men 18 000,-... Det tyckte vi bägge var lite för mycket för en TV (inte för att jag har med det att göra, hans pengar, hans val). Men det är nästan så jag skulle vilja ha den också, har aldrig sett en så bra bild någonsin! Men min TV funkar ett tag till, inga problem! Hur som helst så hittade vi en liknande TV på ElGiganten för 14 000,- så den ska vi åka och kolla på idag, fortfarande mycket pengar men bättre än 18 000,- iaf. Både jag och M är ena riktiga TV-människor och kollar rätt mycket på TV, därför tänkte han köpa en ordentlig med en gång nu. Jag frågade när vi skulle flytta ihop för jag vill också ha en så fin TV, haha ;)
 
Jag ska iaf åka och köpa ungarnas säng i veckan. Eller troligen till nästa helg. Då kan M komma och hjälpa mig och ungarna är hemma och kan få följa med och köpa sin nya säng. Dom ser fram emot det iaf :) Deras glädje är den viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela