handla.blogg.se

Hamburgare

Publicerad 2013-02-07 08:36:16 i Allmänt,

Istället för köttfärspaj blir det hamburgare idag. Lite större kostnad men jösses så nöjd sonen blev när jag sa det :) Just nu är det svårt med listorna då jag pluggar och håller på och glömmer jag att lägga fram det jag ska ha är det kört och därför gjorde jag så mycket köttbullar igår, då kan jag bara ta fram lite såna och koka makaroner :) Nu har jag allt förutom ost och bröd till hamburgarna så det blir inte så dyrt ändå. Jag längtar till middagen nu ;) Jag ska göra burgarna snart och skicka in i frysen, tycker det blir bättre när man steker dom frysta av någon anledning...
 
Jag ska dessutom göra egen dressing då den är slut. Jag har ändå lite CF kvar i kylen så det är lika bra att passa på innan den blir dålig för här kastas ingen mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela