handla.blogg.se

Irriterande!

Publicerad 2013-02-17 11:04:20 i Allmänt,

Jag hörde inte av någon som ville köpa sängen. Sen kom det några som ville ha den men dom kunde inte hämta den förrän på tisdag. Jag sa okej eftersom ingen ville ha den. Nu ringer folk i parti och mimnut och vill höja priset och hämta den idag. Blir galen! Jag är inte van att sälja saker men jag lär mig nya saker varje gång. Jag kommer tex inte att låta folk tinga saker from nu! Nu får jag snällt stå här med en säng i vardagsrummet som jag inte alls har plats för egentligen.
 
Nu ska jag börja städa ungarnas rum och se om jag hittar plats för sonens madrass på golvet så jag kanske kan få sova i min egen säng, själv iaf en natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela