handla.blogg.se

Köttbullar

Publicerad 2013-02-06 20:56:18 i Allmänt,

Idag har jag rullat 156 köttbullar. Gjorde dom i ugnen så jag slipper ha stanken efter dom överallt sen.. Nu är frysen full med snabbmat, perfekt! Man kokar makaroner och samtidigt kastar man ner några köttbullar i stekpannan, häller i en skväll grädde och mjölk och görna lite cf om man har. I med lite soja och vips så har man lite roligare köttbullar och makaroner :)
 
Idag har jag bara tagit det lugnt efter jobbet (ja förutom alla köttbullar då). Fick hemleverans av Subway, börjar känna mig bortskämd, en känsla jag både gillar och ogillar. Jag gillar att bli ompysslad då det var något som saknades tidigare men jag gillar inte att känna att jag står i skuld till någon och det börjar att kännas så nu med all mat jag får hem i parti och minut... Speciellt inte när jag inte alls vet hur det här kommer att sluta. Men jag njuter av att känna mig lite sedd och prioriterad, nått mitt ex var extremt dålig på.
 
Det var därför det tog slut, jag orkade inte mer, hela den historien är lite knäpp, när jag skrev att jag var singel var det tydligen bara jag som tyckte det. Han tyckte att inte höra av sig på 5 dagar var helt okej, jag trodde att han fått nog för att jag ville träffas mer (vi snackar extremt sällan så det var inte så att jag ville träffas varje dag, eller ens varje vecka) och helt enkelt bara gett upp. Nör han hörde av sig efter 5 dagar sa jag bara tack och hej, en sak är om han sagt att han skulle göra nått speciellt men att bara låta bli att höra av sig på sån tid är inte okej i min bok.
 
Nu vart jag privat igen ;) Jaja, vi får se vad som händer, jag njuter av att få ha min underbara vän i mitt liv igen. Om det blir mer än så får framtiden utvisa. Vi tar ett steg i taget, sakta sakta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela