handla.blogg.se

Matfunderingar

Publicerad 2013-02-12 06:22:55 i Allmänt,

Matlistor funkar inte för mig, det är bara att konstatera. Jag ändrar mig, är inte längre sugen på det jag har planerat, sonen går hem till en kopis eller M kommer hit och ska äta han med och då blir det ändringar. Så jag bestämde mig för att prova något nytt nästa månad. Just nu sitter jag och skriver en bas-lista, saker som ska finnas i skafferi, kyl och frys i början på månaden så jag alltid kan laga ordentlig mat utan några större konstigheter. Vi får se om det kanske kan få ner småhandlandet. Jag återkommer med listan sen så får vi se om någon tycker att något saknas :)
 
För övrigt kan jag avslöja att jag och M har bestämt oss för att kasta oss in i framtiden tillsammans. Varför vara feg när man kan chansa och hoppas på det bästa? Ingen är gladare än jag, eller jo det skulle vara han då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela