handla.blogg.se

Myshelg!

Publicerad 2013-02-10 09:23:00 i Allmänt,

Det var länge sen jag hade en så mysig helg som jag haft den här helgen! I fredags åkte jag ut till M för att glo lite på TV. Köpte med mig mat på Willys på vägen (vi kom bägge överrens om att inte köpa utemat utan faktiskt laga till nått själva för att komma undan lite i pris) för en hundring ungefär. Jag kom ut, vi käkade vår mat och satt och glodde på TV halva natten innan vi tillslut däckade fullkomligt :) Vaknade av en herre som krupit upp bredvid mig och berättade att han inte alls behövde jobba som vi hade trott.
 
Han bjöd på Subway till lunch innan vi drog till skjutbanan. Fick träffa hans bästa vän och provskjuta en Sig Sauer och en 44 Magnum. Riktigt roligt! Nu vart det inga stora pengar för jag sköt bara 6 skott (och det behövde jag inte ens betala ;)), nästa gång ska jag få prova hans Glock också men den var det lite mer drag i så jag vågade inte. Inte för att Magnumen var så himla barnslig utan riktigt överjävligt kraftig. Han filmade allt och tydligen såg jag jättelycklig och söt ut efter jag hade avfyrat revolvern, haha!
 
Jag kan konstatera att jag har saknat M hur mycket som helst. Han spelar gitarr och sjunger (och jag älskar när han gör det så han plockar upp gitarren ofta för han vet att jag gillar det) och så plötsligt så spelade han Shinedown med Simple man och jag började att gråta. Den låten har jag hört på radion sen vårt uppbrott och jag förknippar den verkligen med honom sen i somras. Han har flera ggr frågat vad fan han gjorde när han lämnade mig i somras. Vi har förlorat 7 månader... Men vi får väl se, det fanns en anledning till uppbrottet och den anledningen finns kvar. Han hade lite svårt för att jag har barn och att jag inte var säker på om jag ville ha fler. Vi närmade oss ämnet i går morse när vi låg och mös innan vi gick upp. Jag hörde på honom att han gärna vill ha ett eget barn och han ville väl veta vart jag stod. Men ja, vi får se hur han står ut att jag har barn. Han verkar villig att försöka. Än har vi inte bestämt hur vi vill ha det i framtiden, det får komma så småningom...
 
Nu vart det privat här men som sagt, jag har inget bra ställe att skriva om det ;) Så jag gissar att det inte är en renodlad blog om mina pengar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela