handla.blogg.se

Nu är det gjort!

Publicerad 2013-02-13 08:58:00 i Allmänt,

Jag ska skicka in överlåtelseblanketter till 3 om iPaden idag sen tar det en vecka ungefär innan det förs över.
 
Tele2 har låst upp mitt frysta abonnemang och ska skicka ut ett nytt simkort (trodde att det var sonens kort så jag klippte det, smaaart ;)), sen ska jag avsluta mitt nuvarande och flytta över numret till det nya och sen flytta över det till firman (eftersom jag just nu lämnar ut numret till alla hyresgäster så får firman betala det, lär nog få ta ett nytt privatnummer snart för jag börjar märka att folk tar sig friheten och ringer på helger och kvällar).
 
Com Hem har avslutat mitt c-more som jag hade där.
 
Så snart kommer mina fasta kostnader sjunka med mer än 1000,- och det gillar jag kan jag avslöja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela