handla.blogg.se

Nu är det hög tid

Publicerad 2013-02-04 06:45:58 i Allmänt,

Nu är det hög tid att ta tag i shoppandet igen. Jag har inte shoppat som innan, långt ifrån men det har blivit en del som jag inte verkligen behöver. Därför har jag en vit vecka. Bara mat får inhandlas! Och nya naglar för det ska jag fixa idag :) Dom är så långa nu att jag inte kan skriva på datorn knappt så det är hög tid ;) Jag har bestämt mig för att låta luggen växa ut så det är en kostnad mindre i månaden, å andra sidan går jag och trådar överläppen för dom pengarna så det jämnar ut sig...
 
Hur som helst så ska jag verkligen ta tag i sparandet nu! Nästa månad hoppas jag kunna köpa ungarnas säng och sen ska jag börja spara till en säng till mig! Ungarna fick gå först som vanligt, allt för dom små ;)
 
I helgen ska jag åka hem till min kompis efter han kommit hem från en tävling i fältskytte. Eller jag tror det iaf. Sen ska vi nog åka till O´Learys och käka baby back ribs innan jag åker hem igen. Känns som en lagom lugn och trevlig lördag! Skönt att komma ut lite när jag är barnledig dessutom. ag vart aldrig prioriterad av mitt ex, han hade alltid så ycket att göra och jag fick ta den tiden som vart över så det är annorlunda att någon vill spendera tid med mig. Även om han tycker det är jobbigt att inte få gå vidare mot ett förhållande men vår historia gör att han har en del att bevisa för mig och först efter det tänker jag involvera mig med honom. Men det är svårt, det här är killen jag gått och tänkt på flera ggr/vecka sen vi bröt upp, som jag saknat hela tiden. Då är det svårrt att inte bara kasta sig in i något men jag tänker inte bli bränd ännu en gång ;) Så jävla trött på kärlek, men den här killen dras jag till... Kan inte låta bli. Har man saknat någon så länge känns det som att man måste ge honom chansen när han uppvaktar en så som han gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela