handla.blogg.se

Nytändning!

Publicerad 2013-02-07 07:20:11 i Allmänt,

Jag har fått en nytändning igen. Jag ska börja snåla lite mer. Det är egentligen ingenting som måste handlas just nu vad jag kan komma på. Jag måste ta det lite lugnt ;) I morgon åker ungarna till pappa och jag ska ta det lugnt på kvällen. Mat har jag så det räcker och blir över i frysen så jag klarar mig under morgondagen.
 
På lördag åker jag ut till min kompis (kallar honom M from nu, enklare så), vi ska käka kinamat tror jag, åka ut på skjutbanan någon timma om vädret tillåter, kolla på en film han spelat in åt oss och sen på söndag morgon sticker jag hem tidigt eftersom han ska ut och tävla och jag får inte plats i bilen. Så det kostar inte så mycket det heller, det är maten för en 150,- kanske.
 
På söndag ska jag sitta inne och plugga. Så hela helgen är planerad. Bara det inte kommer en massa snö så M måste ut och ploga på lördag, då blir jag galen för då har jag inte ett skit att göra i stället... Jaja, då får jag väl lov att plugga då med :) Träna ska jag göra också, helst alla dagarna men vi får se, det är ju ett gratis nöje :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela