handla.blogg.se

Onödig shopping och lönestrul

Publicerad 2013-02-26 18:13:03 i Allmänt,

Jag tar ju alltid ut min lön från Nordea och sätter in den på SEB. I två dagar har dock insättningsmaskinerna på SEB varit trasiga så jag går fortfarande runt med större delen av lönen i fickan. Känns ju sådär bra. Dom kan inget göra och vill jag sätta in pengarna måste jag ta mig in till stan. Starkt jobbat SEB. ni är verkligen toppe ibland...
 
Idag har jag shoppat något onödigt faktiskt. En form att göra hjärtformade chokladpraliner i. Jättekul och nu ska jag göra en massa goda hemmagjorda praliner tänkte jag. Hittade massor med annat jag ville ha men som jag inte alls behöver så resten fick stanna i affärerna och då tycker jag att en form för 49,- (rea, halva priset) inte var så farligt ändå. Visst jag behövde den inte men ibland måste man få köpa något man bara vill ha också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela