handla.blogg.se

Oväntade skåpsfynd

Publicerad 2013-02-16 08:24:15 i Allmänt,

M har varit här och fått upp glädjen hos sonen att spela guitarr hero igen. M är nämligen inte bara en av stockholms bästa tävlingsskyttar (japp jag skryter lite, han är så grymt sexig när han skjuter pistol ;)) utan han är även gittarist och är därför extremt grym på guitarr hero till sonens stora lycka, som M och sonen säger: Du har tre barn när jag är här för dom står alla tre och vrålar framför tvn och hoppar och dansar ;)
 
Hur som helst så betyder det att det går åt batterier. Jag har köpt uppladdningsbara men aldrig använt dom och nu skulle jag hitta dom. Jag började rota i skåp efter skåp. Jag har inte hittat batterierna ännu men däremot hittade jag ett helt paket blöjor i ett skåp! Perfekt! Så nästa månad behöver jag inte tänka på det :) Just nu har dotterns mage funkat rätt länge och hon är mogen för toan (mer än mogen då hon alltid säger till när hon vill kissa trots att hon har blöja på sig) så håller sig bara magen bra nu så kan jag äntligen sluta med blöjorna snart! En kostnad mindre även om det inte är en stor kostnad så är det irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela