handla.blogg.se

Pingis

Publicerad 2013-02-01 20:51:26 i Allmänt,

Sonen vill börja på pingis. Kollade i infon han fått hem. 900,- i avgift för 2½ månad och sen 125,- för ett racket. Men ja, det är bara att betala och se glad ut. Han älskar att spela pingis och just nu sysslar han inte med någon annan sport så det är väl dags...
 
Idag fick jag dessutom akut åka och köpa nya vinterkängor då hans var trasiga. Dom hade halva priset så det vart bara 200,- men ändå, det var en utgift jag hade hoppats på att slippa men när dom läcker är det bara att köpa nya. Jag vägrar att låta honom gå i trasiga skor!
 
Nu ska jag spara på pengarna så jag har råd att göra något kul nästa helg när jag är barnledig. Vi skulle gå på bio eller gå ut och käka, vi får väl se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela