handla.blogg.se

Planerade utgifter i mars

Publicerad 2013-02-10 10:30:00 i Allmänt,

Då är det dags att börja planera nästa månads pengar. Just nu är det bara en sak jag känner att jag måste ha och det är en HDMI-kabel på 5 meter. Den kostar ca 250,- och jag vill ha den för att koppla ihop datorn med TVn och lyssna på Spotify och då slipper jag köpa högtalare som jag hade tänkt innan. Dom hade ju kostat mycket mer så jag vart glad när jag upptäckte i morse att det funkade att koppla ihop datorn med TVn. Tyvärr är den sladden jag har så kort så datorn måste stå bredvid TVn och jag vill kunna ha den i soffan så jag kan surfa på en gång som jag lyssnar. Men det får vänta till nästa månad, det duger med den korta sladden jag har så länge.
 
Sonens säng ska säljas och en ny ska köpas nästa månad! Det har HÖGSTA prioritet! Så jag funderar på om jag ska lägga ut hans säng redan idag för att försöka få bort den så fort som möjligt! Jag lär få några hundra för den och det kan täcka en del av säng- och madrasskostnaden. Vad jag längtar tills jag får ordning på det där!
 
Kom på en sak till. Nya flaskor till Soda Streamen! Dom jag har nu är jättegamla och äckliga. Eller jag vet faktiskt inte ens om jag har dom kvar, kan hända att jag har kastat dom redan. Men det är ju ngen jätteutgift direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela