handla.blogg.se

Så peppad

Publicerad 2013-02-15 07:20:02 i Allmänt,

Det var länge sen jag kände som jag gör nu! Jag vill spara, spara, spara! Jag har fått grabbens säng såld och till nästa helg eller strax därefter hoppas jag på att kunna åka och köpa deras nya våningssäng! Sen ska jag börja spara ordentligt för att kunna köpa en ny säng till mig, det är hög tid för det! Hur kunde jag vara så korkad och köpa en 120-säng? Hur tänkte jag då liksom? Jag ska leva som nunna resten av livet, bla bla bla. Om jag bara lyssnat på mina vänner som sa att jag inte alls skulle leva som nunna, haha!
 
Men som sagt nu är jag tillbaka där jag var i november, nu vill jag spara. Nu vill jag få ordning på torpet! Jag har börjat med att lösa det med alla abonnemang så jag kommer få lägre kostnader så sen ska det väl inte vara några problem att stoppa undan 4000,- i månaden (eller 6000,- eftersom jag "sparar" 2000,- hos skatteverket också)!
 
Måste dock börja nästa månad me att direkt ta ut folsyretabletter då jag hade brist på det. Så går det när man snålar och inte tar sin multivitamin alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela