handla.blogg.se

Skulle beställa sängen

Publicerad 2013-02-22 07:05:37 i Allmänt,

Idag tänkte jag beställa sängen från Jysk. Frakten skulle bara kasta 225,- så jag tyckte det var värt att få den uppburen hit men insåg snart att dom bara leverar till porten så då kan jag lika gärna hämta dom själv. Så det får bli till att åka och köpa den på plats senare idag istället. Stackars M som måste bära, haha.
 
Annars är det inget stort som shoppas alls just nu. Idag ska jag åka och köpa kattsand, kattmat och den förbannade mjölken ;) Jag måste köpa jäst också så jag kan baka lite bröd till M som kommer på lördag. I morgon bitti kommer dessutom dom som ska köpa grabbens säng. Ska bli skönt att bli av med den!
 
Idag är det fredag så grabben ska ha veckopeng. Idag blir det 50,- istället för 40,- för han har vågat sova i sitt rum hela veckan och det är vår deal. Mutor funkar alltid och 10,- extra i veckan är billigt när alla vaknar piggare och utvilade! Sen har jag hittat micropopcorn igen. 2 frp med 3 påsar i varje för sammanlagt 10,- perfekt till fedagsmyset!
 
Jag var helt galet sugen på ett par skor den här månaden. Jag åkte tom och provade dom. Men dom satt inte perfekt så nu är jag helt osugen på att köpa skor igen. Jag har så det räcker, det vet jag men när tom min mamma säger åt mig att köpa dom för att dom är JAG och så snygga, ja då blir man sugen men nej, det blir inga fler skor för min del. Jag har så det räcker (och blir över ;)). Men nu är jag där igen att jag alltid vill ha snygga skor och kläder för jag har någon att klä upp mig för. När man dessutom har någon som älskar att jag har snygga skor med hög klack är det svårt att inte gå och leta efter nya hela tiden men jag ska hålla mig borta, jag har så det räcker... Det finns ett par som jag ska ha senare i vår om dom finns kvar. Finns dom inte kvar så gör dom inte men jag ska inte springa och impulsköpa dom iaf! Jag är skogalen, jag har ingen hobby som drar pengar, jag kommer att spara mina pengar budgeterade pengar varje månad så sen får jag göra vad jag vill med pengarna känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela