handla.blogg.se

Storhandla

Publicerad 2013-02-25 18:52:00 i Allmänt,

Idag var jag och handlade alla basvaror för kommande månad. Jag hade satt 1000,- som tak och det hela slutade väl på 985,- ungefär men då glömde jag att köpa ägg så det kommer att bli lite mer i slutändan. Men nu ska jag väl ändå klara mig hela månaden utan att behöva handloa mer än färskvaror :)
 
Idag skulle jag fixa med min lön och betala räkningar men så var insättningsmaskinerna på SEB trasiga så jag har med mig lönen hem igen och får göra ett nytt försök imorgon igen. Så jäkla irriterande at man inte ens kan sätta in pengar på banken *morr*
 
På lördag åker troligen jag, M och ungarna och köper våningssängen till ungarna. Min säng väntar jag med, jag känner att jag hamnade i ett impulsköp och en ny säng är för stort för att impulsköpa! Det är just såna saker som jag vill sluta med. Jag avskyr att min säng är så liten men det får gå ett tag till helt enkelt. Så det blir sparande den här månaden istället.
 
Var till Skärholmen idag (shoppingcentrum) för att ta ut min lön. Gick runt lite i väntan på att det var min tur på banken men gick fort tillbaka igen, jag var inte alls sugen på att handla nått. Känns skönt som fan :) det är ju just så jag vill ha det, att inte känna att pengarna bränner i fickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela