handla.blogg.se

Tredje gången gilt

Publicerad 2013-02-27 07:05:43 i Allmänt,

Idag ska jag för tredje gången försöka att sätta in min lön. Idag är ju sista dagen att betala alla räkningar och jag hatar att vara sent ute. Pengar till hyran finns på kontot så den är det iaf ingen fara med men ack så irriterande! Jag ska börja med banken i skärholmen där jag varit två ggr redan och funkar dom maskinerna fortfarande inte provar jag Liljeholmen när jag ändå är där och går till psykdoktorn...
 
Än så länge ser den här månaden ut att bli superbra för mmin del. Mest för att jag faktiskt har all mat hemma och inte behöver köpa till något. Jag tror nog att jag har hittat mitt sätt. Haha, det kom jag å efter 3 dagar... Vi får se hur det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela