handla.blogg.se

Vilken tur

Publicerad 2013-02-18 15:12:51 i Allmänt,

Vilken tur att jag begav mig till Jysk och kollade på säng! Dom hade en säng som var jätteskön och passade mig perfekt för halva priset mot den på ikea jag hade planerat att köpa! Så nu kommer jag att kunna köpa bägge sängarna när lönen kommer och jag kommer inte ens behöva ta av sparpengarna som jag annars hade tänkt att göra utan klarar av att ta hela summan på dom vanliga pengarna (eller jag tar det från sparpengarna så länge så jag kan beställa den i morgon). Visst jag kan lägga massor mer på en säng men den jag provade var jätteskön, precis vad jag var ute efter :)
 
Tur att jag glömde att ta fram kassler för ungarna skulle tydligen till sin pappa idag, det hade jag missat helt ;) Så jag lär äta nudlar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela