handla.blogg.se

Då och nu

Publicerad 2013-01-02 10:25:18 i Allmänt,

Jag har som jag sagt innan gjort en gbp (gastric bypass), det är därför jag äter så lite mat, jag kan bara äta 3 dl per gång sen är det stopp. Jag vet att det här gör att jag shoppar. Det kan ju låta helt galet men eftersom jag tidigare aldrig kunnat ha några kläder eller snygga skor så har en helt ny värld öppnat sig. Jag känner mig snygg och kanske tom sexig ibland :) Jag har blivit fåfäng, jag vet det. Jag vill se bra ut, alltid. För mig är småsaker som snygga naglar viktigt tex.
 
För att alla ska förstå vilken skillnad det är och kanske förstå någonstans hur jag kan känna såhär väljer jag att lägga ut före- och efterkort på mig. Då kan alla se att jag på inga villkor kan använda kläderna jag hade innan ;) Eftersom jag gått ner det här under två år så har jag behövt handla en del under resans gång dessutom... Jag har ändå tappat några storlekar... Från 54 till 36/38... Liiite skillnad. Så det kanske inte är så konstigt att jag älskar att köpa kläder nu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela