handla.blogg.se

Dagens inköp då...

Publicerad 2013-01-12 16:22:52 i Allmänt,

Smågodis i videoaffären. Ca 20,- Jag vet inte exakt, står alltid och kacklar med personalen, drar kortet och säger åt dom att kasta kvittot och sen kommer jag hem och har inte en aning om vad det kostade även om jag vet att hon sa det. Tur att man kan lita på dom där iaf för dom hade lika gärna kunnat slå in 200 utan att jag skulle reagera!
 
Just nu lagar jag mat. Hör och häpna, trots att barnen är hos pappa :) Det blir fläskkotlett, potatis, ärtor och vitlökssmör idag. Det är nog min favorit faktiskt, jag är galen i kotletter. Jag kan få för mig att steka upp en kotlett till kvällsmål ibland (oj vad min dietist skulle JUBLA om hon hörde det, hon tycker jag äter för lite mat ;)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela